Meble biurowe, apteczne i hotelowe

PL | EN

Prasa

MODA W POLSCE 1.2015

MODA W POLSCE 1.2015

 
Shopping Experience
czyli doświadczenia zakupowe klientów.
Jak wpływają na sprzedaż i proces kreowania palcówek handlowych?
Oprócz indywidualnych i niestandardowych rozwiązań w zakresie projektowania i wyposażenia sklepów, o których pisałem w poprzednim numerze, warto również wspomnieć o procesach, które mogą wspomagać kreowanie sklepu zarówno od strony użytkowej projektu, jak i wpływać na komfort zakupów i zadowolenie klientów.
» czytaj całość
MODA W POLSCE 4.2014

MODA W POLSCE 4.2014

Nowoczesne technologie, social media, indywidualizm w projektowaniu przestrzeni komercyjnych.
Nowe kierunki , procesy i zmiany w projektowaniu sklepów.
Jak wyglądają i jak będą kreowane przestrzenie handlowe w najbliższym czasie?

Opracował architekt wnętrz Kamil Dębowski

» czytaj całość
MODA DAMSKA 2.2013

MODA DAMSKA 2.2013

 
Sklep Wielowymiarowy
Sklep Przyszłości
Design z Filozofią
 
Zaawansowane technologie wspierające sprzedaż, nowoczesne narzędzia marketingowe i design oddający ducha marki to przyszłość sklepów.
» czytaj całość
MODA DAMSKA 1.2006

MODA DAMSKA 1.2006

 
Co połączyło marki Galeria Centrum , Morgan , Tiffi i Bolero ?

 

» czytaj całość
RYNEK MODY 1.2006

RYNEK MODY 1.2006

 
Dekam Portret firmy.
Meble sprzedają modę.

 

» czytaj całość

Wszelkie prawa zastrzeżone (©) 2013

Projekt i realizacja: